Увага!Згідно із Законом
«Про захист прав споживачів», не підлягають обміну та поверненню товари належної якості, такі як: подушки, постільна білизна, пледи, матраци, ковдри, інші постільні приналежності. Тому просимо серйозно поставитися до вибору товару.
Важливо!Перед відправкою увесь товар перевіряється та страхується за повною вартістю.
Оплачуємо для Вас послугу огляду, тому, при отриманні посилки Вам обов'язково необхідно оглянути її, безпосередньо у відділенні пошти в присутності співробітника пошти.
У випадку якщо Ви виявили нестачу товару, суттєве пошкодження пакування або механічні пошкодження, необхідно скласти акт невідповідності. Ви маєте змогу відмовитися від посилки або висунути претензії службі доставки, лише безпосередньо в момент огляду.
Служба доставки відшкодовує завданий збиток, якщо він був заподіяний з її вини.
Обмін можливий у випадку, якщо:
- на виробі присутній суттєвий виробничий дефект;
- вкладений виріб невідповідного матеріалу/наповнення;
- вкладений невідповідний розмір(керуючись позначкою на етикетці).
Якщо трапиться подібна ситуація з вище описаних, обов'язково зв'яжіться з нами за тел. 0932667505.